Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

Հայաստանը միասնականացավ

Հայաստանը միասնականացավ
28.04.2015 | 00:36

Դեռ երկար աշխարհի ու հայոց վրա կղողանջեն երկու միլիոն զոհերի սրբադասման ղողանջները: Ավետելու` նահատակաց արյունը դարեր ի վեր խոսում է մշտապես: Խոսքն ի սկզբանե է: Եվ Խոսքը Մարմին է առնում:
Եվ առավ:
ՈՒ որքան էլ պարադոքսալ, այդ Մարմին առած Խոսքն աշխարհին լսելի եղավ: ՈՒ էլ ավելի պարադոքսալ է` նաև Թուրքիային այն լսելի եղավ: Ի՞նչ կապ ունի, որ Թուրքիան դեռ իներցիայով մերժողական ցիկլի մեջ է: Այս օրերին Թուրքիայի ապրած խուճապը այլ կերպ չես բացատրի, եթե ոչ այդ Մարմնի հետ «կենդանի» շփում: Թուրքիան, առերեսվելով 100-րդ տարելիցին, ակնհայտեց. այդ Մարմին առած Խոսքը Գալիպոլիից, աշխարհից ավելի մեծ է, և նրան դիվանագիտությամբ, և այն էլ` թուրքական, չես հաղթի:
Իսկ Գալիպոլիի չկայացած, թույլ տանք մեզ ասել` տապալված միջոցառումը… Պետք է այս պահին ձգել դադարը, ասելու.
-Որքա՜ն զորավոր է հայոց ոգին, երբ ունկնդիր է Երկնին, իր ներքին ձայնին ու կոդին: Որքա՜ն զորավոր է հայոց ոգին, երբ միասնական է: Թուրքիո հզոր պետության փողերի և ազդեցության կողքին ծվարած պստիկ Հայաստանում միջոցառումներ կազմակերպվել էին հազարամյա ոգի, քրիստոնեական պատմություն ունեցող, աշխարհին Նարեկացի տված, Գողգոթան հաղթահարած, պետական-իրավական պինդ կառույցներով, էթնոսի կազմակերպվածությամբ աչքի ընկնող, բարձր ճաշակով, ազդեցիկությամբ զորեղ, գեղագիտորեն անթերի` միջազգային չափորոշիչներով: Զի որտեղ խոսում է ոգին, այնտեղ պապանձվում է դիվանագիտությունը:
Այդ իսկ պատճառով Գալիպոլին, որն ընդամենը խոսքի ու պատմության հայելային անդրադարձ էր, ստացվեց անկենդան` մեռած, անհետաքրքիր էր, չերկնչենք բնորոշել նաև` անամոթ: Գալիպոլիի միակ «կենդանությունն» այն էր, որ մատնեց Թուրքիայի ներքին խուճապը, Էրդողանի և Թուրքիո դիվանագիտության սնանկությունը, որը կուտակումներ էր ունեցել թե Վատիկանի պատարագի, թե Գերմանիայի Բունդեսթագի, թե… (չթվենք, ժամանակը չի հերիքի), որին ի արձագանք, Թուրքիան սկսեց «հայհոյել» պապին էլ, Բունդեսթագին էլ, Ռուսաստանին ու նրա նախագահին էլ, մի խոսքով` ամբողջ աշխարհին: Քանզի առաջին անգամ ամբողջ հասակով մեկ խփվել էր իր իսկ սարքած համաշխարհային հզորագույն պատին, իսկ նահանջի տեղ չկար:
Թուրքիան հասկացել էր, որ այլևս խաղեր չի կարողանալու տալ այս գետնին վրա, քանզի աշխարհն ու ինքը «без пяти минут» են Ցեղասպանության լիարժեք ճանաչումից: Եվ այդ մասին, ինչպես հարյուր տարի հետո զոհերի սրբադասման մասին, կհոգա Երկինքը` ի տեղի, ի ժամի:
Հաջորդ խոսքը, որ խոսվեց այս հարյուրամյային յուրաքանչյուր հայիս սրտին` սկսած ռամիկից մինչ պետական բարձրադիր կառույցներ, մեկն էր՝ պետք է ամեն ինչ անել չկորցնելու միասնականության այն ոգին, որ որպես պարգև պարզվեց այս օրերին մեզ, որպես մեծ նվեր:
Երկու շատ կարճ ու ռեալ քայլեր. ժողովուրդը պետք է այլևս «մուննաթ» հոգով ու դեմքով չապրի, եթե երկինք ելած երկու միլիոնը` ահավոր ու սարսափելի տանջանքների ու նահատակության միջով զորու է ղողանջելու և ազգին այսպիսի վերելք ու միասնականություն պարգևելու, այսօրվա մեր օրը, որ գրեթե «դրախտ» է այն օրերին, չունեցած պետականության համեմատ, չպետք է անկումի, «մուննաթի» ու պեսիմիզմի դաշտ սարքի` ազգն իր հատակներում կորցնելու համար. քանզի վիշտը վիշտ է բերում, ազատությունը` ազատագրում, իսկ մենք այդ հարյուր ղողանջներով այս հարյուրամյայի ընթացքում ազատագրվեցինք զոհի բարդույթից:
Տեր կանգնենք մեր ազատագրմանը` ռամիկից մինչև երկրի նախագահ:
Երկրի «նախագահությունն» էլ պետք է հստակ հասկանա՝ գործ ունի արդեն ազատագրված, զոհի բարդույթը թոթափած ժողովրդի ու անհատների հետ:


Կարմեն ԴԱՎԹՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2115

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ